czwartek, 28 stycznia 2016

Mystery

Hejka! Dzisiaj chciałabym poruszyć temat, który pierwszy nasuwa mi się na myśl, patrząc na te zdjęcia. Chciałam je zrobić już od bardzo dawna. Za każdym razem, kiedy widziałam efekt, jaki daje kolorowy dym, byłam zachwycona. Można go ukazać w zupełnie różny sposób, sprawić, że zdjęcie będzie radosne, "wakacyjne", pełne szczęścia lub coś zupełnie przeciwnego- ukazać melancholijną, zagadkową scenerię, wyciągniętą z baśni. Długo biegałam za tymi kulkami dymnymi, ale jestem bardzo zadowolona- mała rzecz, a dużo daje.



  Każdy z nas ma tajemnice, jedni więcej, inni mniej, jednak zawsze znajdzie się coś, o czym nawet nasz najbardziej zaufany przyjaciel nie ma bladego pojęcia. Niektórzy uważają, że sekrety wyrządzają tylko szkodę, a ludzie "owiani” tajemnicą to dziwadła, od których trzeba trzymać się z daleka, bo niczego nie można się o nich dowiedzieć, a z tego wynika, że są strasznie nudni i nie mają nic wartościowego do powiedzenia.




Sądzę, że każdy z nas ma prawo do własnych sekretów, nie powinniśmy wywierać presji i naciskać na drugą osobę, aby wyjawiła wszystkie swoje tajemnice (na tym też polega przyjaźń, z własnej woli dzielimy się wybranymi sekretami, oczekując wsparcia i pomocy, będąc pewnym, że nie wyjdzie to poza naszą dwójkę), co do tych wyżej wspomnianych "nudziarzy": zawsze uważałam, że ludzie skryci są fascynujący i o wiele ciekawsi od tych wylewnych, a proces odkrywania kolejnych tajemnic jest najlepszym momentem poznawania drugiej osoby.  Bez tajemnic ludzie byliby… nudni.





 Wiedząc o sobie wszystko, nie byłoby tego przyjemnego elementu zaskoczenia, potrzebnego w każdej relacji. Wiadomo, nie można przesadzać, kompletnie zamykać się na świat, jednak nie bez powodu, mówi się, że czasem warto być "niedostępnym". Wielu ludzi interesuje ta niewiadoma, kryjąca się za czyjąś twarzą. Wiadomo, można powiedzieć: po co się marnować tyle czasu na poznawanie kogoś tak zamkniętego w sobie?




w sumie rozumiem takie podejście, bo faktycznie trzeba poświęć sporo czasu a poznanie takiej osoby, satysfakcja, gdy tego dokonamy, jest nieporównywalnie większa, bo mamy pewność, że zyskaliśmy czyjeś zaufanie, poza tym wielu ludzi bardzo dużo zyskuje przy bliższym poznaniu. Mam nadzieję, że chociaż trochę przekonałam Was, że nie warto od razu skreślać tych ii. Do zobaczenia w następnej notce, Kochani!







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz